måndag 2 december 2013

I en bubbla


Det var ett tag sedan sist jag bloggade så jag tänkte skriva ett litet inlägg om hur allt har gått och om hur jag mår osv.. 

Att bo själv har fått mig att tänka och prioritera väldigt mycket, jag håller ju bland annat på med körkortet och jag har börjat äta nyttigt (eller kanske ska säga jag har börjat äta). För som många vet så har jag fallit i vikt och mest beror det nog på att jag har ätstörningar och nu har jag faktiskt trots att det varit tufft lyckats börja äta. 
Jag äter fortfarande lite, men inte lika lite och för många så ser det ut som att jag fortfarande inte äter som en normalperson ska.. Men det är ett litet steg framåt! 

Förövrigt så mår jag ganska bra tror jag, visst är det jobbigt att inte få träffa Tove så ofta och jag saknar henne varje sekund, varje dag och det gör ont att tänka på att hon är så långt borta.. Men samtidigt vet jag att hon har det bra med sin pappa, och så fort jag skaffat körkortet så kan jag ju ha henne här varannan vecka igen! :) 

Mer då!? 
Just nu lever jag nog i en bubbla gjord utav mina önskedrömmar och vad jag vill ska hända, det är många gånger jag zoomar ut och börjar dagdrömma om saker, det är ungefär som när man gick i skolan och hade ett tråkigt ämne man egentligen inte ville lyssna på. ;P 
Men det finns något jag verkligen vill ha, något som bara jag vet och något som bara jag kommer veta! För det är min önskedröm och den kommer i alla fall aldrig bli verklighet! ;) 


Meeeen men, det var nog allt för idag..  Jag är nämligen sjukt trött och tänker gå och sova nu. :P 


Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar