onsdag 18 december 2013

Senaste.


Haha, det har hänt alldeles för mycket på senaste tiden så därför kommer jag bara skriva lite kortfattat om vad som hänt.. :P 


I förra veckan gjorde jag en hel del, bland annat handlade julklappar, jobbade, övningskörde på körskolan och  ja åkte till Trosa någon dag också och hälsade på min underbara dotter som jag saknar! <3 

I helgen var det julfest med jobbet, hehe.. 
Jaa, frågan är ju bara vart man ska börja liksom!? Närå, det var faktiskt skitkul! 
Jag älskar att jag har sådana underbara kollegor som man verkligen trivs med och som man kan ha kul med. Hur som helst hade jag riktigt roligt och jag hade verkligen velat göra om den kvällen/natten om jag hade kunnat. :P 

I söndags vaknade jag runt 9-tiden (tror jag), sen passade jag på att handla pappas födelsedagspresent, jag passade även på att storstäda hela lägenheten och skissa lite i mitt nya skissblock :) 
I måndags åkte jag först och jobbade, sen hem till min älskade fru och hennes familj och sen bar det av hem till mamma och pappa där jag skulle sova. 
Pappa fyllde ju nämligen år i måndags hela 54 år blev gubben! Och dessutom firade han och mamma sin 24e bröllopsdag. så grattis till dom <3 

Igår jobbade jag, sen åkte jag till Gnesta för att göra halkbanan och eftersom jag ändå var i Gnesta så passade jag på att hälsa på min älskade fru och hennes underbara familj igen! :) <3 

Och idag har jag jobbat, och nu sitter jag här framför datorn med mitt kaffe och bara lyssnar på musik och skriver. :P 

Annars då!? 
Hehe, mina tankar och känslor är just nu överallt och det är en aning svårt att kontrollera vad det är jag ska tänka och känna, men i helhet är det nog rätt okej för sekunden. ;P 

Jag har bara en hel del att fundera på. 

Men men 

Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar