måndag 14 april 2014

Lite om vad som hänt.


Var ett tag sen jag bloggade kan man väl säga, men jag tänkte försöka hinna med att slänga in ett inlägg här och där från och med nu. 

Den senaste tiden har gått väldigt fort och det har hänt väldigt mycket, så jag ska försöka att skriva lite kort om saker som hänt under tiden jag inte bloggat. 

Jag började för ett tag sen att jobba här i Upplands Väsby, jag fick jobb via Randstad och jobbar nu på ett företag här som heter Öhlins och där trivs jag riktigt bra. Det är ett kul jobb och bra kollegor som får dagarna att flyga förbi. 
Sen kom det till saken att jag inte jobbar som Black Jack-dealer längre heller, dock saknar jag Black Jacken som satan.. Men just nu behöver jag nog ta min tid och försöka reda ut lite saker och sen kanske jag återvänder, vad vet jag!? ;) 

Sen har jag fått lära mig att livet kan vara en aning tuffare än vad man kan tänka sig, men det ska nog bli bra ändå! Min kropp strejkar ju fortfarande och därför ska jag opereras 2 gånger inom de närmsta 6 månaderna. Och som om inte det var nog så vaknade jag här i veckan och kunde inte röra på handen, försökte ta tag i en kaffekopp med handen när jag väl kunde röra på den.. Men jag fick liksom ingen kraft och det gjorde så fruktansvärt ont att jag tappade koppen i golvet, så jag bestämde mig för att besöka en läkare.. Och första läkarbesöket visade bara att jag inte hade en infektion i kroppen som man hade kunnat tro, blev då skickad till en annan läkare. Och i fredags fick jag veta att jag fått en "tennisarm" så därför måste jag nu vara sjukskriven en vecka och börja gå på sjukgymnastik. Men sen ska det bli bra tror dom, så länge mina knölar (ganglion) försvinner av sig själva så ska det inte vara någon fara. 

Sen då!? 

Jo eftersom jag nu fått bättre arbetstider och närmre till jobbet så har jag äntligen fått börja ha mitt hjärta hos mig varannan vecka! :) 
Och jag har bestämt mig för att jag på fritiden ska plugga lite så att jag i framtiden kanske kan fullfölja min plan att starta eget företag i framtiden. 




“We all take different paths in life, but no matter where we go, we take a little of each other everyhwere.” 


xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar