tisdag 22 april 2014

“We know what we are, but not what we may be.”


Helgen har varit sjukt rolig :) 

Först i torsdags åkte jag och Tove hem till underbara Krisse med familj <3 Tove och Bella lekte faktiskt riktigt bra med varandra och man märker verkligen att dom har stor betydelse för varandra, dom små underbara barnen. 
Jag och Krisse vi passade på att prata om lite allt möjligt och det var riktigt skönt att bara kunna prata om allt som hänt. 
Och sen på Fredagen så skulle jag egentligen sovit hos Pelle eftersom vi skulle till Elmia på lördagen, men jag fick hög feber och blev tvungen att åka hem till mamma och pappa istället. 
Men jag åkte till Elmia i alla fall på lördagsmorgonen, vilket var skitkul ända tills min feber började stiga igen och jag fick lov att gå och sova i bilen för att jag inte klarade av att vara vaken. 
Sen när jag vaknade igen, mötte jag upp dom andra så gick vi runt lite till och sen åkte vi hem. 
Först åkte hem till mamma och pappa.. Men där blev jag inte långvarig utan typ 2-3 timmar senare åkte jag till Gnesta och hade det bra med underbart sällskap, och tanken var att jag skulle hem på kvällen.. Men icke då! Pelle den lille muppen gav mig och Dennis dricka så att vi blev för fulla för att vilja åka bil. 
Så det blev ändrade planer och jag kan väl egentligen inte klaga, det blev en natt att minnas :) 

Sen så åkte jag hem till mamma och pappa på söndagen för att få vila.. Men inte hittade jag någon ro i kroppen inte.. Så jag lagade lite mat osv och sen åkte jag iväg och träffade Dennis igen och det blev en riktigt lyckad kväll där med! 

Och igår var jag och Tove över till min syster och hennes familj! Underbart att bara sitta och prata och ta det lugnt medan barnen springer runt och leker. 
Jag har verkligen saknat min syster och hennes familj, så det kändes verkligen skönt att åka dit. <3

Dagen idag har varit bra, det har inte hänt jättemycket men en del. 
Jag har bland annat haft besök och sen har jag pluggat lite körkortsteori såhär på eftermiddagen. 

Kan ju också tillägga att jag inte har en aning om var mina tankar går just nu, utan dom går kors och tvärs och jag vet inte exakt vad jag ska ta mig till.. 
Men en sak vet jag och det är att vilken väg jag än väljer att ta, så ska jag nog lyckas här i livet! :) 


“Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will.” ― Mahatma Gandhi

“We know what we are, but not what we may be.” ― William Shakespeare



 xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar