onsdag 30 april 2014

Vila i frid!

Helgen var helt underbar, med roligt folk och bilträff. Visst hade den sina brister också, men även dom redde ut sig till slut. 
I söndags åkte jag och Tove till Väsby och här har vi varit, Tove har gått på dagis här och jag har mest gjort ingenting speciellt. Jag köpte pennor så att jag skulle kunna börja skissa lite bättre ansikten och det har väl gått sådär antar jag. Jag vill ju inte påstå att dom är fula, men dom kunde ju ha blivit bättre. 

Sen har det inte hänt sådär jättemycket.. Jag skulle ha träffat Rikki idag, men det blev aningen sent så vi sket i det och ska försöka ta det imorn istället. 

Övrigt då!? 
Jag fick idag veta att en vän till mig gick bort igår.
En underbar människa och en av de smartaste personerna jag träffat. 
Det känns lite tufft sådär, men vad ska man göra? Jag försöker att inte tänka på det allt för mycket och satsar på att hålla mig sysselsatt hela tiden, vilket går sådär. 

Vila i frid! 

“When he shall die,
Take him and cut him out in little stars,
And he will make the face of heaven so fine
That all the world will be in love with night
And pay no worship to the garish sun.” 
― William Shakespeare


Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar