tisdag 5 november 2013

Lite om allt..


Jaha, nu har jag bott i Upplands-Väsby sen i lördags och det känns väl sådär antar jag. 
Vissa stunder känns det jättebra och i andra känns det helt hopplöst och jättejobbigt.. 

Men framförallt känner jag mig fruktansvärt ensam, och jag vet inte riktigt vart jag ska vända mig.. Känns som om de flesta vänner vänt mig ryggen och det är väl så det är även om det inte var så vi ville att det skulle vara.. 

Saker är inte alltid som man tror och jag antar att man får leva med det, och man lär sig vilka ens riktiga vänner är.. 

Men men, vad ska man säga mer då.. Dagiset som Tove fått plats på passar inte alls så det sket sig totalt där och nu får vi väl se vad jag hittar för lösning, något blir det väl. Men tills dess får hon bo hos sin pappa på vardagarna och det är ju så det är ibland, även om det svider som satan i mig att inte kunna ha mitt hjärta hos mig mer än på helgerna.. :( 


Men men, nog om det.. 
Lägenheten är jättefin och riktigt mysig, dock har jag världens största soffa så när man sitter själv i den känner man sig verkligen ensam :P 

Som tur är att jag i alla fall fått ha Tove i några dagar och det känns riktigt bra. 
Finns ingen som jag älskar så mycket som min dotter och ingen kan äska henne så som jag gör! <3 

Men men nog för idag. 



“There is nothing I would not do for those who are really my friends. I have no notion of loving people by halves, it is not my nature.” ― Jane Austen

Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar