söndag 10 november 2013

Nya tankesätt och rutiner.


Nytt "liv", nya tankesätt och rutiner. 

Nu efter att jag flyttat till ett eget boende har jag även bestämt mig för att bli lite hälsosam igen, jag har ju faktiskt varit väldigt hurtig och hälsosam en gång i tiden så nu har jag bestämt mig för att jag ska bli det igen. 

Hittills har jag börjat lite smått med att gå till och från pendeln istället för att ta bussen, jag går 3 trappor istället för att ta hissen och jag har ändrat min kost till ett nyttigare alternativ och i slutet på månaden har jag även bestämt mig för att jag ska börja gymma.. Så nu kollar jag mig runt för att se vilket gym som skulle passa mig bäst här omkring. 
Jag har även börjat äta och dricka laktosfritt eftersom jag får så ont i magen och blir helt uppsvälld av vanliga mjölkprodukter och hittills tycker jag faktiskt att det hjälper riktigt bra. 
Jag ska även ändra mitt tankesätt en aning och försöka att bara se positivt på allt och bara vara för stunden även när jag är i mina svackor. 

För övrigt har det inte hänt jättemycket på sista tiden, jag har ju haft min underbara helt fantastiska dotter hos mig i helgen och kan verkligen inte vara gladare över att hon är min dotter. 
Sen så var mina underbara älskade här igår (Krisse, Erik och Pelle). Det var riktigt kul och vi skrattade en heeeel del kan jag ju säga. :) Känns så underbart att jag i alla fall vet att vad som än händer och vad folk än säger så kommer jag alltid ha dom vid min sida! <3

Och ikväll blir det att åka hem till mamma och pappa för att sova där eftersom jag ska till läkaren imorn kl 9 i Nyköping, och direkt efter det ska jag raka vägen till jobbet :) 

Men men, nog för idag. 

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar