fredag 1 november 2013

Flytten närmar sig och Tove fyller 2 år!


Tänkte passa på att slänga in ett litet inlägg medan jag ändå har tid.. 

Ja, vad ska man säga. Känns lite smått tragiskt att packa ihop sitt liv i kartonger, men samtidigt så känns det så bra eftersom jag vet att det här verkligen inte fungerar längre. 
Dessutom börjar ju flytten närma sig och nu är det bara 2 dagar kvar till flytten, men det blir nog riktigt bra tror jag.. Eller i alla fall så hoppas jag på det. :P 
Sen får man ju veta vilka som är ens riktiga vänner.. En del "vänner" kan verkligen överraska en och visa vilka ickevänner de egentligen är.. 

“Words are easy, like the wind; Faithful friends are hard to find.” ― William Shakespeare


För övrigt så har veckan varit bra, dock har jag fått lov att vara hemma från jobbet idag eftersom jag har huvudvärk, hosta och feber och imorn blir jag hemma då med eftersom jag måste in till läkaren och ta en massa blodprover. Jag som hatar att gå till läkarn, men men måste man så måste man. 


Sen har jag ju mitt lilla hjärta som fyller år imorn, (alltså idag efter att jag sovit). Stora tjejen blir ju hela 2 år! 
Tänka sig att för exakt två år sen låg jag med ett värkarbete från helvetet, och visste knappt vart jag skulle ta vägen. Och ungefär vid den här tiden fick jag eda eftersom dom ville att jag skulle sova, men den planen gick ju i stöpet eftersom jag inte sov en blund. 
Och nu är det exakt 12 timmar kvar, för då är det exakt 2 år sen dom skar upp magen på mig och plockade ut henne. Mitt lilla hjärta! <3 

En vacker dag hoppas jag på att jag kan ge henne syskon, men vi får se hur det blir med den saken ;P 

Jaja, nog för mig. Ska väl typ kolla på en film och bara ta det lugnt så att jag kan somna sen. 


Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar