tisdag 6 maj 2014

Mys, kaos och dieten.

Insåg just att det snart gått en vecka sen jag bloggade sist, så jag tänkte att jag slänger in ett litet inlägg. 

Helgen var bra även om det blev en hel det tråkigheter som hände. 
Men den blev som sagt lyckad i alla fall! 
Jag var i fredags en sväng över till min älskade Krisse för att prata av mig lite eftersom det händer så mycket saker just nu. Så underbart att ha en vän som man vet alltid finns där. 
Sen på lördagen åkte jag med Dennis m.fl. till Norrköping för att gå på bilträff, där passade jag även på att träffa min älskade kusin Sandra. Men pga dåligt väder mm så blev vi inte kvar så länge. 
Så vi lämnade Sandra kvar i Norrköping, sen stack vi till max i Nyköping för att dom andra skulle käka och efter det åkte vi lite snabbt till vagnhärad och sen hit. 
Sen spenderade jag och Dennis tid här hemma med att ha filmmys. 

Eftersom jag på måndagen skulle lämna in nyckeln till mitt gamla jobb så blev jag illa tvungen att åka till upplands väsby på kvällen, och där var jag tills på måndagen. 

Och igår hände det inte mycket alls, mer än att dagen blev mer eller mindre kaos. Men den slutade bättre än den började i alla fall. 

Idag har jag varit ute och rensat under mammas och pappas altan, det tog sina timmar kan vi säga och jag är fortfarande inte klar. 
Men nu på kvällen kom Dennis över så då blev det lite mer filmmys och roligheter. :) 

Sen då!? 
Jo, jag har börjat med en "diet" eftersom jag känner att jag vill bli av med lite överblivet fett och jag vill få min kropp att må bra. 
Så nu får vi se om den hjälper. :) 


“Where there is love there is life.” 
― Mahatma Gandhi


Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar