söndag 25 maj 2014

Where there is love there is life.

Jag hinner helt enkelt inte blogga sådär jättemycket längre, men ska göra mitt bästa för att hinna med ett inlägg här och där. 

Jag har ju som dom flesta vet, skaffat mig en alldeles fantastisk pojkvän! <3 
Det känns helt fantastiskt och jag kunde inte vara lyckligare än såhär!Han får mig att le när jag vill gråta, känna hopp fast allt är hopplöst och han får mig att känna lycka 24/7 <3
Men jag måste bara skriva en sak här så att jag slipper höra dom orden fler gånger.. Till de killar som säger "Det var ju synd, vad tråkigt att höra och jag hoppas på att det inte håller" snälla håll era ord för er själva! För jag tycker verkligen inte att det är synd och även om jag nu inte hade älskat Dennis så hade jag troligen inte gett er en chans i alla fall. 

Sen då!? Jo, jag opererades ju i torsdags.. 
Och något verkar ha gått galet, så vi får se om det blir antibiotika den här gången också.. Men jag överlever alltid! Dock är det ganska tufft just nu då jag inte riktigt orkar hålla energin uppe.. 
Men tur är att jag har så underbara människor runt mig som stöttar mig och finns där för mig! <3 


Just nu är jag i Upplands Väsby, men längtar som satan tillbaka till Trosa! Jag saknar Tove, Dennis och min älskade fru Kristin otroligt mycket! 
Och jag ska se till att jag hinner med att hälsa på och umgås med min älskade fru i veckan/helgen något :) 
Sen ska jag och Marcus fortsätta med mammas och pappas altan på Torsdag också :) 
Snart är den helt vit och inte bara halv-vit ;) 


“You know you're in love when you can't fall asleep because reality is finally better than your dreams.” 
― Dr. Seuss


xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar