måndag 9 september 2013

Bara för att jag är sjukt nöjd med mitt liv som det är!


Det har gått en tid sen jag uppdaterade bloggen senast och jag antar att det är på tiden att jag uppdaterar er igen. 

Jobbet som lagerarbetare och truckförare är helt underbart och jag har riktigt bra kollegor, dock är jag ju bara deltidsanställd vilket betyder att jag är ledig den här veckan.. Jaa. roligare hade man ju kunnat haft. ;) 

Annars går nog allt väldigt bra just nu, och jag känner mig faktiskt riktigt nöjd med livet som det är. Jag kan till och med erkänna att jag är lite stolt över mig själv eftersom jag lyckats styra upp och få ordning på livet trots att jag inte har någon direkt utbildning och så har mitt liv inte varit så himla lätt utöver det heller. 
Men nu är det faktiskt helt okej, jag känner mig nöjd med allt precis som det är. :) 



Dessutom kändes det extremt bra att kunna beställa hem en bok idag, för pengarna fanns faktiskt där så att jag hade råd för en gångs skull :) 
Min bror gav ju nämligen mig en bok i födelsedagspresent och nu när jag har åkt tåg på mornarna försökte jag passa på att läsa lite eftersom den var så himla spännande, sen får man ju ta att man blir lite halvt åksjuk och mår illa första timmarna på jobbet men det var boken helt klart värd! Men i alla fall igår kväll satt jag här och läste min älskade bok "Skuggor ur det förflutna" och vips sa det så var sidorna i boken slut.. Så då blev jag ju tvungen att läsa alla andra böcker ur "Kay Scarpetta serien" som är en serie av fristående romaner. Så nu sitter jag och väntar på att min bok med del 1 och 2 av serien ska komma hem till mig, men det kunde ta 10-12 arbetsdagar stod det :| 

Annars hade jag roligt ändå igår, Krisse och Erik kom över en stund och drack kaffe, och senare på kvällen när det bara var jag och Tove hemma så kom Patrik och Roine över en sväng, och det är ju alltid lika trevligt att få besök. :) 



Juste jag skrev ju i ett inlägg tidigare att bilder på hur mina blåmärken skulle komma upp på bloggen så småningom och här har ni några, detta är vad läkarna påstår ska vara normalt och inbillning från min sida..





Men men, nu ska jag försöka hitta på något annat att göra ;)

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar