måndag 16 september 2013

Jobb!!!


Veckan som var, var lugnt sagt skittråkig... Men jag fick ju i alla fall en massa kvalitetstid med min älskade helt underbara dotter <3 

Eftersom jag var ledig förra veckan hände det inte så mycket, jag busade och bråkade en hel del med min underbara trotsunge! Jaa, nu märks det på riktigt att hon gått in i trotsåldern och så har det väl varit i ett par månader men den här veckan tog verkligen priset eftersom hon skulle trotsa heeeeela tiden. :P 
Men å andra sidan jämnar det ut sig lite eftersom hon hjälper till här hemma med städningen, det är nämligen så att när hon är hemma så är det bara hon som får dammsuga enligt henne. Ja hon brås ju på sin mamma i alla fall, den saken är ju säker. 

Men jaa, lite annat då.. 
Igår var vi över hos mamma och pappa för att lämna en kap som Christian lånat när vi skulle bygga altanen, och då passade jag på att ta med lite glutenfria kakor till Fredrik som jag hade bakat med ett eget recept. 
Ja alltså jag tycker att glutenfritt är lättast att baka utan recept så att man får testa sig fram eftersom det oftast blir godast så. Men i alla fall, Fredrik verkade älska dom eftersom kakburken var slut 5 minuter efter att han fått den. Ja sen fick ju mamma och pappa också smaka och dom tyckte att kakorna var goda dom med, så det är ju bra :) 

När vi ändå var hos mamma och pappa så passade jag på att kika lite bland deras böcker eftersom att jag fick för mig att jag hade gett mamma en Patricia Cornwell bok för några år sen och mycket riktigt hade jag det, så pratade jag med mamma och nu ska vi bytlåna lite så att hon får låna min och jag hennes eftersom jag vill ha något att läsa tills mina andra böcker ur serien kommer hem. :) 

Som tur är, så är jag inte ledig den här veckan! Fast lite jobbigt kommer det att bli eftersom jag jobbar kväll och inte kommer hinna träffa Tove mer än några minuter per dag. Men det är ju så det är ibland antar jag. 
Jag får ju i alla fall vara glad eftersom jag slipper åka kommunalt idag, för mamma lovade att vi skulle ut och övningsköra idag så då blir det att köra till Stockholm igen. ^^ 

Men men nu får det vara nog skrivet för idag. 

Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar