tisdag 10 september 2013

Underbar dag!


Tänkte slänga in ett litet inlägg igen eftersom jag är så otroligt uttråkad. :P 

Idag har jag och lillbönan varit i Gnesta och umgåtts med världens underbaraste människor, nämligen Krisse och Bella! <3 
Det är alltid lika mysigt att vara med dom och bara kunna koppla av och ändå se hur lycklig lilla Tove är över att kunna leka fritt med sötaste Bella. 
Sen får ju jag och Krisse prata av oss lite grann med varandra, och skratta en hel del åt  hur knasiga våra små döttrar är. 

Sen när vi kommit hem somnade Tove efter ca 30 minuter, vilket var väldigt skönt eftersom hon var trött och inte kunde bestämma sig för om hon skulle vara i famnen eller inte. :P 

Och förövrigt är det riktigt bra med mig, dock har jag väldigt ont i min livmoder och mina äggstockar i vanlig ordning. ;P Min kropp vill ju inte alltid som jag, men det är väl sånt man får ta antar jag.
Dock hoppas jag på att min gynekolog hör av sig till mig snart eftersom jag haft nästintill konstant smärta i över en månad nu, men allt löser sig nog och blir bra i slutändan tror jag. :) 

Nä nu ska jag sätta mig och äta varma mackor, medan jag är inbäddad i en filt framför en film, japp här blir det mys på hög nivå. :) 


Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar