söndag 22 september 2013

Trött kanske?

Veckan som gått har varit både bra och dålig antar jag.
Jag har jobbat kväll hela veckan vilket tar på kroppen har jag upptäckt, fast det var inte förs i fredags kväll som jag kände mig trött på riktigt och i lördags ville jag bara ligga kvar i sängen och sova men det fick jag ju inte eftersom jag skulle jobba på mitt croupiersjobb den kvällen/natten. Men det gick så bra så, jag hade en bråkig spelare som började spotta och kasta marker eftersom han förlorade men jag varnade honom innan så han fick ju faktiskt skylla sig själv lite.

Annars då!? Jobbet på lagret i Stockholm går jättebra och jag trivs som fisken i vattnet, dessutom har jag riktigt trevliga kollegor som fått en att skratta en hel del på kvällarna när man börjat känna sig lite trött och småbitter. :P

Dock har ju veckan haft en hel del nackdelar och den största är ju att jag inte hinner träffa Tove något förutom om hon vaknar i någon minut när jag kommer hem.
Det skulle ju vara så himla skönt att flytta närmre, men det är ju lättare sagt än gjort..

Sen är jag väldigt besviken på en viss person i övrigt pga olika anledningar men det kanske löser sig..

Men men, veckan som kommer så jobbar jag kväll då med och det ska faktiskt bli riktigt skönt kan jag säga, för jag är ledig på onsdag så då blir det ju ändå inte så länge ifrån min älskade dotter. Det tråkiga är dock att jag inte får jobba med dom som jag jobbade med veckan innan, men dom på det här skiftet är säker lika trevliga dom :)

I övrigt är det bara bra, jag håller mina tankar positiva och jag försöker att inte låta folk dra ner mig i en massa onödigt skit.

Idag har jag och lillfisen till och med varit lite duktiga, vi var nämligen ute i skogen och plockade lite svamp som vi sen tillagade och jag kan ju säga att min älskade dotter brås lite på mig där.. Hon älskade nämligen stekt trattkantarell och vräkte i sig nästan allt som vi hade plockat.

Dessutom har jag formaterat om min dumma dator 2 gånger eftersom den krashade två minuter efter att jag formaterat och installerat allt på den igen.. Men nu verkar den hålla sig i gott skick i alla fall.

Nä, nu får det nog vara nog för idag.. Jag ska sätta mig och läsa en bok, lyssna på lite musik och bara ta det lugnt en stund innan jag ska sova.

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar