onsdag 12 december 2012

Förbannad som satan men får nya tapeter i alla fall!

Dagen har varit rätt dålig..
Vaknade senare än jag tänk. När jag väl kom upp ur sängen var det bara börja städa medan Christian hjälpte Tove att bada eftersom hon hade snorat mer sig.

Sen kom kontrollanten som hjälper oss med nya lägenheten, han hade med sig Hasse (Hasse bodde här innan vi) eftersom dom inte hade flyttstädat trots att dom hade varit här två gånger och "städat" sen vi flyttade in så var det smutsigt.. Och dom fick en chans att städa en gång till, men städade hans fru ordentligt!? NEJ.., fan så sur jag är!
Det sitter kvar både matrester och fett från när dom bodde här..
Hon blev arg när jag sa vart hon skulle städa, hon påstod att det inte gick att få bort och att jag bara inbillade mig och hittade på att det var smutsigt.. När jag sa att det var kontrollanten som sagt att det skulle vara fläckfritt där jag pekade så började hon skrika och leva jävel!
Ibland förstår jag min inte på människor, smutsen som hon skulle ta bort gick liksom att ta med diskmedel och svamp..
Jävla bitterfitta är vad hon är!


Nej, slutklagat för idag.!
Nu ska jag och Christian flytta ut möblerna ur sovrummet eftersom vi ska få omtapetserat på fredag :)

Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar