söndag 9 december 2012

Ont, förkyld och lycklig!

Vad ska man säga om dagen då!?
Jag vaknade med världens värk i axeln.. Troligtvis har min axel hoppat ur och i led under tiden jag sov, det händer rätt så ofta att mina knän, axlar, armbågar osv hoppar ur led oftast inte helt utan bara lite grann.. Men den här gången verkar det inte som om jag hade turen på min sida.. Jag kan nämligen knappt röra armen.
Dessutom är jag tokförkyld och hostar som satan.
Men ska inte klaga än lever jag ju. :P

Tove och Christian är också förkylda men ändå går livet i vanlig ordning!
Tove busar lila mycket som alltid och Christian jobbar eftersom det är "nattvecka" den här och nästa vecka!

Dagen i sig har varit rätt så okej.
Vi vaknade rätt så sent, Tove var ju pigg och glad som vanligt så hon busade runt medan jag och Christian städade lite här hemma. Apropå städa, jag måste ju säga att Christian har blivit himla duktig på att hjälpa till här hemma! :) Vårt förhållande blir bara bättre och bättre! Känns så otroligt skönt, alla förhållanden har "svackor" och jag antar att vi är på väg upp ur våran.

Men iallafall!
Vi ju som sagt städat idag, sen hade familjen en liten andra adventsfika innan Christian åkte till jobbet!
När jag satt här och tyckte synd om mig själv kom Roine över och höll mig sällskap och hjälpte mig med Tove eftersom jag har ont i axeln. Jag är så himla glad att jag har såna underbara syskon! Och jag hoppas med hela mitt hjärta att dom vet hur mycket dom betyder för mig och hur mycket jag älskar dom! <3

Nu sitter jag och väntar på att min underbara dotter ska somna så att jag kan gå och sova! Vi ska ju upp ganska tidigt imorgon eftersom vi ska på inskolningsmöte imorgon på dagiset som Tove ska gå på!

Men nu ska jag sitta här och glo på Tv medan jag väntar!
Jag ber om ursäkt om det är så att inläggen blir lite röriga.. Jag skriver ju från mobilen så jag klarar inte riktigt av att renskriva eftersom jag knappt ser vad det står :P


Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar