måndag 10 december 2012

Så underbart!

Dagen har varit bra!
Mår inte alls så krassligt som jag mått innan och Tove verkar piggare hon med.
Christian har dock lite hosta eftersom han är irriterad i halsen.

Vi var i alla fall på inskolningsmöte idag och det gick väldigt bra. Både jag och Christian tror att hon kommer stortrivas där eftersom hon på en gång dissade oss och började leka med ett annat barn och alla leksaker. :P Nu har jag också fått veta vikta sov och ät-tider dom kör med där så nu ska vi anpassa Toves dygnsrytm därefter, eller ja.. Så gott det går ;P

Annars har det inte hänt mycket idag, mest bara vilat, Roine var över en sväng, förut och drack kaffe med mig. Och eventuellt dyker har upp senare också! :)

Tove somnade för drygt 30 minuters sedan, hon var riktigt utmattad efter dagen som gått. Ganska skönt att få lite tid att bara ta det lugnt eftersom hon somnade runt kl 00.00 igår..

Christian jobbar ju som vanligt så det blir eventuellt att läsa en bok om en stund, dvs om jag hittar mina läsglasögon x)


Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar