lördag 8 december 2012

Händer mycket just nu! :P

Igår hände det ganska mycket!

Först åkte jag, Carro och Tove in till Nyköping för att jag skulle skänka bort massor av kläder. Skänkte två kartonger och ca två säckar med kläder till dom utsatta i Nyköping! Kändes bra, var ju både nya och märkeskläder i blandningen :P
Fick tipset att sälja en del av dom med det känns ju så mycket bättre att ge kläderna till någon som behöver dom!

Och eftersom vi var i Nyköping så passade jag på att klippa mig! :)
Det blev faktiskt riktigt bra! Dock så har mitt hår bestämt sig för att det ska börja locka sig igen >.<

När vi väl kom till Trosa igen hämtade vi upp våra nya vinterdäck som jag köpt!

Senare kom underbara Krisse hem till oss!
Vi drack lite vin och drinkar och så hade vi tjejsnack. Christian som var ensam kille i början på kvällen fick låtsas vara tjej ^^
Men tur som han hade kom Roine över och "räddade" honom. Så medan jag och Krisse pratade spelade dom Halo 4.

Imorse hade vi påhälsning på vår altan, en hjort eller ett rådjur traskade hit och tittade in genom vårt fönster. ;)
Krisse åkte runt kl. 12. Och runt kl.12.40 kom en man som skulle köpa vårt gigantiska flipperspel så nu är det borta ^^ äntligen!!!! Så himla skönt att slippa ha det i hallen ^^

Senare på eftermiddagen somnade hela familjen :P Tove somnade i sin säng medan jag och Christian somnade på soffan ;)
Dock fick Christian sova en stund på golvet för jag knuffade ut honom med rumpan när det blev för trångt. :P

Nu sitter han och Roine i soffan och spelar Halo medan jag sitter och bloggar!
Man får ju passa på medan man har tid! Det har ju inte blivit så ofta på sistone.
Men nu ska jag nog fylla diskmaskinen och städa lite! ;)

Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar