måndag 31 december 2012

Nyår!! :)


Jaha, har varit en ganska stressad vecka men som tur är så slutar den inte med stress. Hoppas jag... 

I fredags kom mina två underbara bröder Patrik och Roine över, sen kom underbara Krisse också :)
Patrik sov över fredag-söndag och Krisse stannade fredag-lördag. 
Sen på söndagen åkte jag, Christian, Tove och Roine hem till min mormor och moster. Riktigt trevligt blev det även om jag Christian och Tove behövde åka hem samma dag. Vi får helt enkelt åka dit en annan gång och hälsa på lite längre :) 



Idag Klev jag upp runt kl. 10 och började städa lite, sen bytte jag kattens låda till en ny med tak. Juste det glömde jag skriva.. Vi skaffade en katt som är 7 månader, barnvan och helt underbar. Hon kan dock vara lite jobbig när hon ska gosa på nätterna >_< 



Nu ska jag bara lägga en ansiktsmask och sen vänta på att Christian och Tove hoppar in i duschen så att jag kan dammsuga och skura.. 
Sen kommer Krisse hit också, och då blir det att göra sig i ordning för att åka på nyårsfest hos Jocke och Annie! :) <3

Men innan dess ska vi åka och lämna Tove hos sin mormor och morfar, för hon ska få umgås lite med dom ikväll och hela natten. Sen imorgon kommer dom hit och lämnar henne :) <3 



Xoxo


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar