onsdag 5 juni 2013

Life is good! :D

De senaste dagarna har varit riktigt nice. 

I söndags var jag ju på sommarfest med mina kollegor och det var riktigt roligt. Jag måste ju säga att jag har helt underbara kollegor! Vi var i Hagaparken i Solna till att börja med, där var vi mellan 15 och 22 så lite solbränd blev man men det syns knappt på mig ändå. Efter att vi suttit där och pratat, ätit och haft allmänt trevligt bar det av till Anchor där vi spenderade resten av kvällen. Jag hade skitkul och lärde känna en hel del av mina kollegor. Efter Anchor stängde kom Christian och hämtade mig, och såklart var han sur på mig för att han inte hittade vart jag var någonstans, men jag kunde inte göra mer än att säga vilken gata och tvärgata jag var på så han fick vara surig. ^^ 

I måndags var jag ledig så då passade jag på att storstäda här hemma, mer hände det faktiskt inte på dagen. Men på kvällen kom underbara Dp över och stannade till ganska sent, sen kom även Marcus förbi en liten stund och umgicks med oss. :) Två helt fantastiska killar det där. ^^ 

Igår hände det inte så mycket på dagen, jag städade lite som vanligt och sen gjorde jag mig färdig för att åka till jobbet. Igår jobbade jag på Telgias Salonger och där är det alltid lika underbart att jobba, dom har ju så grymt trevlig personal. :) 
Det gick i alla fall väldigt bra att jobba trots att det bara var unga som var där. Jag hade inga dryga gäster och allt gick superbra, sen hade jag helt fantastiska vakter som kom och frågade hur det gick och om dom behövde kasta bort någon från bordet. ^^ Och det är ju faktiskt viktigt att man kan känna sig trygg när man jobbar, och det gör man alltid på Telgias för vakterna där är så himla bra. :) 

Idag har det inte hänt mycket, jag vaknade för drygt två timmar sen och snart ska jag lägga mig en stund för att sova någon timme till innan jag ska iväg och jobba. För ikväll jobbar jag på Cp och där har jag aldrig jobbat förut, så det ska bli spännande. 
Kvällens pass är inte samma tider som jag brukar ha för jag börjar en timme innan jag brukar och slutar en timme innan så det blir ju kanon. :) 

Förövrigt så är det faktiskt riktigt bra med mig! Jag har ju mina problem med hälsan som vanligt, men det är inget jag går runt och tänker på. Så psykiskt mår jag bara bra. Och jag är så himla pepp över att få jobba ända tills på lördag :D 

Men men, nu får det räcka för idag. 

Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar