måndag 17 juni 2013

Senaste veckan!


Det är ju en vecka sedan jag bloggade senaste gången, så det är väl kanske på tiden att jag slänger in ett inlägg. 

I onsdags kom Johanna över för att hon skulle klippa mig så att jag slapp gå med tovigt hår och slitna toppar.. Efter hon klippt mig tog  vi oss en tur ner till hamnen där vi åt glass och lekte i lekparken med Tove, sen blev jag inkallad till jobb trots att jag skulle varit ledig. Inget jag klagar över eftersom jag verkligen älskar att jobba. :) 

I torsdags hände det inte mycket alls, jag jobbade på kvällen och det var lika roligt som alltid även om jag fick stå i Södertälje mitt i natten och vänta på Christian som hade bestämt sig för att sova "5 minuter" extra.. Det slutade med att han kom och hämtade mig en timme efter att jag hade slutat, som tur är så kan jag ju bara gå in på Central caféet och prata med ägaren där så får jag vänta utan att behöva oroa mig att nått ska hända. 

I fredags jobbade jag också och samma sak den dagen, det var skitkul att jobba dock försovde Christian sig ännu en gång, så först gick jag över till Central Caféet och pratade med ägaren (som är helt underbar) och sen gick jag och en kollega ut och väntade på Christian som kom vid 3 tiden (jag slutade 1.30). 
Det är tur att man jobbar med underbara människor som bryr sig, så att man inte ska råka illa ut. 

I lördags var det bröllop. Min moster Bisse och Jonas gifte sig efter att ha varit tillsammans i 18 år. Det var ett väldigt fint bröllop och min moster såg verkligen ut som en prinsessa/drottning, hon var helt enkelt fruktansvärt vacker. 
Själv agerade man fotograf och det gick väl sådär, jag är ju inte riktigt proffs på att fota men några bra bilder blev det nog allt. :) Ett riktigt trevligt bröllop med god mat och trevligt sällskap. ^^ 

Igår hände det inte mycket alls, vi kom hem och sen hamnade jag på något vis i soffan som en strandad valross.. 

Idag har det inte heller hänt så mycket, jag pratade med min chef som ringde för att höra hur det var med mig. Känns så underbart att ha chefer som verkligen bryr sig om en! 

Annars är det nog bara bra med mig, jag ska ringa till vårdcentralen imorn för att försöka tvinga fram en remiss till Stockholm eftersom sjukvården här suger.. Och jag har tröttnat på att dom vara skiter i att boka in tid åt mig. 
Men som sagt annars är allt kanon med mig. 

Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar