söndag 30 juni 2013

Bara för att jag är grym ^^


Bara för att  jag är så himla bra ^^ 

Nu har jag ju jobbat ons-lör och det har gått jättebra, jag har fått en massa beröm för att jag är en duktig croupier och det känns så jävla bra! 



l onsdags var jag ute och sprang i skogen och så passade jag även på att träna lite här hemma duktig som jag är. Sen på kvällen skulle jag ju jobba och det hände nog inte så mycket på jobbet egentligen, jag hade inte så många gäster så det fanns inte mycket att göra mer än att låtsas spela med min bror och bartendern.. Fast å andra sidan hade jag jäkligt kul ändå. 

I torsdags passade jag också på att träna lite eftersom jag känner att jag verkligen måste börja på allvar försöka få min kropp i form. Och på kvällen jobbade jag på cp då med och samma sak där, det var inte så jättemycket spel men jag hade sjukt roligt i alla fall. Det var nämligen två gäster som satt och prata med mig nästan hela kvällen så jag behövde ju inte känna mig ensam i alla fall. Och eftersom jag är totalt bäst så lyckades jag även spela av dom lite pengar ;)
Man får hoppas på att det blir fler såna kvällar någon gång.

I fredags jobbade jag på CC och där var det lite mer spel även om det inte var så mycket som jag ville.. Jag gillar ju när bordet är fullt och det finns massvis att göra, men jag ska väl inte klaga jag hade ändå en hel del spel. Och enligt min ena gäst så har jag djävulen i mig, eftersom han alltid förlorar sina pengar hos mig ;P 



Igår hände det faktiskt lite mer än att jag bara jobbade ;P 
För på dagen och eftermiddagen var vi på 50-årsfest eftersom Marie fyllde 50. Det var riktigt trevligt och Tove fick leka en hel del med sin syssling Eliot. Dom var så himla söta när dom sprang runt där och lekte med varandra. 
Sen på kvällen skulle jag ju såklart jobba, och det gick faktiskt lite si sådär igår. Jag vann ju mer än jag förlora men normalt brukar jag inte förlora mycket alls och dessutom var det någon liten nisse som tyckte det var kul att jävlas så han köpte marker för 1000 på kort och sen gick han och växlade in dom i baren.. -.- 
Det gjorde mig lite smått surig men å andra sidan går jag ju +- 0 på det så det spelar väl inte så stor roll egentligen förutom att det ser ut som om jag har förlorat 1000 kr mot någon. 

Förövrigt mår jag faktiskt riktigt bra, eller jag känner mig lite konstig i kroppen men det går nog över tills imorn hoppas jag. 
För imorn tänkte jag ju nämligen gå ut i skogen och springa och sen köra ett träningspass hemma. 



“You've gotta dance like there's nobody watching,
Love like you'll never be hurt,
Sing like there's nobody listening,
And live like it's heaven on earth.” 
― William W. Purkey



Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar