söndag 2 juni 2013

En riktigt skön helg :)


Fullt ös i helgen. 

I fredags jobbade jag på Central Caféet och det var lika kul som alltid. Jag hade faktiskt gäster från och med att jag öppnade tills dess att jag stängde, så det var riktigt skönt att slippa sitta och vänta på att man ska få gäster. Jag hade en gäst som insisterade på att han skulle få mitt nr och att jag skulle följa med honom hem eller att han skulle få följa med mig hem, men han fick inget av det. Han satt hela kvällen och berättade om hur vackra ögon jag har och hur fin jag var osv och det höjer ju verkligen självförtroendet att få  höra det. 
Sen var det en annan som ville att jag skulle följa med honom på efterfest vilket jag självklart tackade nej till.  
Och som om det inte är nog att man om och om igen får höra positiva saker om mig av gästerna så fick jag även höra det av de som jobbade på krogen. 
Sen fick jag höra av busschauffören och bartendern att jag såg mycket yngre ut än jag är, busschauffören tyckte ju då att jag såg ut att vara 17.. Ska man ta det som en komplimang eller förolämpning!? ;) 

Igår jobbade jag på Torekällberget där var det inte alls så mycket folk som spelade jag hade kanske 5-6 gäster allt som allt. Men jag hade kul i alla fall förjag hade som allra tråkigast kom den ena vakten och höll mig sällskap. Men för övrigt var det helt okej, jag tycker ju att det är trevlig personal och roligt att jobba på berget så det gör inget att man för en kväll inte har så mycket gäster. 

Idag ska jag faktiskt inte jobba utan jag ska på personalfest och jag är riktigt pepp inför det :) 
Och det känns så himla skönt att jag faktiskt har träffat och känner några som jobbar på Cherry, det är väl tänkt att jag och Klaudia ska åka dit tillsammans eftersom vi båda är lite förvirrade på vart det ska vara. 
Jobbet bjuder i alla fall på middag och något att dricka, sen ska vi ut på krogen så det ska bli riktigt kul. 

Idag har jag ju ledigt eftersom jag ska till personalfesten, sen är jag ledig imorn och på tisdag jobbar jag igen. 
För nu ska jag ju börja jobba "på riktigt" alltså mer än bara fre-lör, i veckan jobbar jag nämligen tis-lör så det är riktigt skönt. :) 

För övrigt så mår jag faktiskt riktigt bra psykiskt, jag orkar inte bry mig om personer som bara ska göra så att man mår dåligt så nu kör jag mitt eget race sen får folk tycka och tänka vad dom vill!  
Annars så har jag faktiskt en bra inställning till livet just nu, och jag vet att allt kommer bli bra och allt kommer att gå precis som jag vill, jag måste bara hitta rätt sätt att komma till den punkten då allt förändras till det bättre. :) 

"Life is what you make it, so make it great!"

Men men nu ska jag göra mig i ordning. ^^ 

Xoxo

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar