torsdag 4 juli 2013

FAN!!!


Det gick bra att jobba igår, men sen kom jag hem till ett totalt kaos.. 
Allt jag hade städat var stökigare än när jag började städa.. >_< 

Idag har jag försökt sova men det gick inte som jag ville.. Jag vaknade vid 11 för att dom klippte gräset utanför mitt fönster och sen kunde jag inte somna om. 
Väl uppe var det bara att börja ta itu kaoset som Christian och Tove så snällt lämnat åt mig.. 

När jag städat färdigt var det bara gå till Toves dagis för att hämta henne och det gick ju såklart bra. 

Sen fick jag ett samtal på telefonen som gjorde mig riktigt förbannad.. Fan, helvetes jävla skit.. 

Aja väl hemma tänkte jag baka lite men det gick inte det heller eftersom Christian hade glömt köpa en av de viktigaste ingredienserna, men sånt är livet antar jag.. Man kan ju inte komma ihåg allt jämt :P 

Så nu sitter jag här och har rent ut sagt skittråkigt och väntar på att Christian ska sluta och komma hem så att jag kan få åka till jobbet. 

Sen är jag inte hemma förs kl 06.30 imorn.. 

"life can't always be good"

Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar