fredag 19 juli 2013

What to say!?

Vad ska man säga om den senaste veckan!? Det har ju inte hänt sådär jättemycket.. 

Vi har haft besök av Erik, Bella och min älskade fru krisse! <3 Fröknarna bus (Bella och Tove) badade i Toves pool och det tyckte dom var riktigt kul. 

Sen har jag umgåtts en hel del med min älskade bror Roine, mycket trevligt och det tycker nog Tove också eftersom om man glömmer låsa ytterdörren och hon får upp den, ja då springer hon i full fart hem till honom. 

Igår jobbade jag, och det gick väl sådär. 
Tove har ju fått vattkoppor tror vi, hon har ju i alla fall liknande utslag på kroppen. Det gör ju att man inte alltid kan hålla tankarna i styr när man arbetar, man undrar ju liksom hur det är med henne och så.. Livet som mamma är nog den enda kommentar jag kan säga till det, man oroar sig alltid för något när det gäller sina barn. 

Idag skulle jag ha jobbat, men eftersom dom inte kunde sätta mig på ett pass i Södertälje så fick jag lov att vabba. Detta var eftersom jag ville vara nära om något skulle hända henne, och eftersom jag inte har körkort så blir det väldigt krångligt att jobba i Stockholm då. Man måste ju sätta sina barn i första han och så är det. 

På kvällen har jag, Roine och Fredrik övningskört med pappa. Jag fick övningsköra i Södertälje och jag antar att det gick ganska bra för att vara första gången som jag körde stadskörning, sen så fick jag testa köra en kort sträcka på motorvägen, och lite landsväg. :) 

Annars städar jag för det mesta här hemma, Christian stökar ner och jag städar.. Känns trist att det alltid ska vara så att jag ska behöva plocka undan efter honom, så jag funderar på att ta före och efterfoto varje dag så han får se hur jävligt det ser ut när han har varit framme och röjt.. 

Sen har jag lite "sakna-känslor" just nu, men dom försöker jag ignorera så mycket som möjligt. Saker och ting är inte alltid som man tror.

Men förövrigt är det bara bra med mig! Jag är så grymt glad även om jag har världens värsta PMS just nu ;P
Men men, nu ska jag försöka sova lite eftersom jag är så grymt trött.. 

Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar