måndag 22 juli 2013

Nu är det officiellt! ;P


Jaha, i helgen har det hänt ganska mycket antar jag.. 

I fredags jobbade jag på Stanley's i Södertälje och det var riktigt kul faktiskt.
Och på dagen i fredags var underbara Krisse, Erik och Bella här och hälsade på så jag hade det bra som vanligt! Så underbart att se hur våra små töser verkligen uppskattar varandra och gillar att leka med varandra. :) <3 

I lördags hände det inte så jättemycket, jag städade som vanligt eftersom det såg ut som ett bombnedslag när jag kom hem på natten. 
Sen så försökte jag roa en grymt irriterad Tove som inte alls ville bli road, hon ville bara göra saker hon inte får så vi hade lite krig här hemma hon och jag :P 
Sen på kvällen jobbade jag på Crocs inn i Södertälje, och jag antar att det nu är officiellt att det var mitt sista pass för Cherry eftersom jag sa upp mig för två veckor sen. 
Men det blev i alla fall ett riktigt lyckat pass måste jag ju säga, även fast att det var lite "strul" vid bordet och dessutom var ju mina underbara Krisse, Erik, Pelle där och hälsade på :) 

Nu idag ska jag först till läkaren för att cellprover och sen ska jag få övningsköra lite på vägen till eller från Nyköping, så det ska ju bli kanon.  
Och nu till det stora, ikväll börjar jag jobba på mitt nya jobb :) Även där ska jag jobba som Croupier, dock med bättre lön och för ett annat företag.  
Det ska bli så grymt kul, och jag hoppas verkligen att det kommer gå bra.

Det har ju varit ett svårt beslut för mig att byta företag, men nu är det gjort..
Som pappa sa så kan jag ju inte stanna pga lojalitet utan jag måste tänka på mitt bästa, men som sagt det tog en hel del på krafterna att göra ett sånt stort beslut.

"You're braver than you believe, and stronger than you seem, and smarter than you think."


Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar