onsdag 3 juli 2013

Städning, träning och körskolan :)

Som jag sagt tidigare ska jag försöka bli bättre på att blogga så jag slänger väl in ett kort inlägg nu ^^ 
Skriver på mobilen, så ni får ha lite överseende för inlägget kan bli lite rörigt. 

Igår städade jag hela dagen och sen passade jag på att busa lite med min galna unge. Efter att jag gjort maten och vi ätit så passade jag på att köra ett lite lugnt träningspass, jag skulle ut och springa var det tänkt men min kropp ville inte riktigt som jag ville så jag växlade lite mellan powerwalk och jogga. När jag kom hem körde jag lite situps, armhävningar och så klart stretching :) 

När det väl var dags att sova ja då såg det någorlunda ut hemma, även om Christian tror att "plocka in i diskmaskinen" betyder kasta all disk i slasket och diskhon.. 

Men men. 
Idag har jag varit på körskolan och övningskört bara för att jag är så grym ^^ 
Det gick precis som förväntat, alltså jättebra :) 

Sen har jag strykt gardiner som jag satte upp i sovrummet och såklart så har jag städat idag också ;D 

Och nu är jag på väg till jobbet, idag ska jag nämligen jobba på Cp i Södertälje och jag hoppas det blir en bra kväll ^^ 

Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar