torsdag 11 juli 2013

Underbardag igår, tyvärr inte lika underbar dag idag ;)


Igår spöregnade det verkligen och visst är det mysigt, men inte när det är meningen att man ska gå ut i det. 
Toves dagis har ju nämligen sommarstängt så hon är på ett annat dagis längre bort, vilket igår blev lite väl jobbigt då jag skulle hämta henne. Planen var nämligen att jag skulle låna Roines cykel för att cykla dit och hämta henne och sen cykla hem så att vi inte skulle behöva bli genomblöta, men icke.. Roine hade nämligen åkt till Nyköping och hade glömt lämna nyckeln till mig, men som tur var har jag ju alldeles underbara vänner! 
Jag ringde nämligen Erik så körde han mig till Toves dagis och hem igen. Så tack till världens bästa Erik måste jag ju säga! 



Väl hemma kom Erik in och drack lite kaffe och snackade skit med mig, så det var ju riktigt trevligt med sällskap. :) 

Sen senare på eftermiddagen kom Roine över och bjöd in mig och Tove på middag med honom och Toves andra morbror Patrik. Maten var riktigt god och det var riktigt kul att få umgås med mina bröder lite. 
Känns ju som om man inte umgås så mycket med Fredrik, Patrik och Kela men jag hoppas på att det ska bli ändring på det! :) 

Annars så jobbade jag igår, det gick väl sådär.. Efter halva passet började jag känna av febersymptom, och när jag väl kom hem och tog tempen så hade jag självklart feber.. 
Idag ligger febern på 39 grader så det blir inget jobbande för mig ikväll kan jag ju bara säga. 

Idag ska jag bara hämta Tove från dagis och sen vila i mängder eftersom jag har ont och knappt orkar röra mig ;)


Annars förutom febern så är allt bara bra med mig. :) 


Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar