tisdag 20 november 2012

Glad tjej!


Jaha ännu en dag har gått förbi då! 

Tove min lilla fisrumpa ligger och sover. Hon somnade vid 20.30 och vaknade igen runt 22-tiden, men nu har hon somnat om. Hon har varit lite tråkig i magen idag, 3 bajsblöjor på mindre än 1 timme är ju rekord. Dessutom hade hon lite högre temp än normalt, hon brukar nämligen ligga på ca 36,5 och ikväll hade hon 38,3 så lite febrig var hon. Jag tror att det kan bero på att hon har 3 eller 4 tänder på väg upp och då är det normalt att dom stiger lite i temp och blir lite lösa i magen! 



Själv har jag faktiskt haft en riktigt bra dag! vaknade runt 9.30 sen låg jag och drog mig i sängen till kl 10. 
Har städat lite och fikat med min bror idag. Måste säga att det är himla skönt att han kommit tillbaka från Vingåker så att jag slipper sitta själv hela kvällarna medan Christian jobbar natt. 
Men i alla fall, Roine kom bla över och käkade lite middag här idag riktigt trevlig blev det. Och så duktig som jag var lagade chilli con carne och det gick otroligt nog att äta! Det var ju första gången jag lagade de så maten hade ju lika gärna kunnat smakat skit redan i munnen. ;P 
Sen efter maten gick jag och Christian över till lägenheten vi ska flytta till och tittade hur det såg ut, riktigt fin lägenhet måste jag säga och så himla mycket bättre planlösning än den vi bor i nu! 
Ska bli så fruktansvärt skönt att flytta till något större. 
Dessutom har jag ju sån himla tur och bra vänner så jag kan få ställa lite saker hos andra tills vi flyttar så att jag kan flyttstäda och packa klart i lägenheten som vi ska flytta ifrån! Jag kan inte beskriva med ord hur skönt det känns att ha ett "problem" ur vägen. Jag är så himla tacksam ska ni veta! :) 

Imorn ska jag se till att jag och Tove ska ta oss ut till Gnesta för att spendera lite kvalitetstid med underbara Krisse och Bella! :) <3

Och nu ska jag diska och sen försöka ta det lite lugnt så att jag kan somna! 
Sov gott alla glada! ^.^






Xoxo 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar