måndag 26 november 2012

Väldigt jobbigt!

Jaa vad ska man säga om dagen!? 
Tove mår bra, hon har några små blåmärken på pannan men inte mer än så. Och idag har hon varit jätteglad hela dagen! :) Mitt lilla riskorn <3 

Idag har vi i alla fall varit i sthlm. 

Först åkte vi till skärholmen så att Christian och Roine kunde köpa nya skor. Sen åkte vi till Siba, där köpte vi Christians ena julklapp från mig. Ja han fick den väldigt tidigt men i alla fall han fick ett Xbox 360 "halo 4 edition" av mig, och så fick jag en dator av honom. :) Datorn köpte vi av Roine, för jag tyckte det var onödigt att spendera en massa pengar på en ny dator eftersom jag mest ska använda den till att surfa och plugga på. Dessutom klarar datorn av de spel som jag vill kunna spela ;) 
Men men.. Sen bar det av till Ikea eftersom vi var tvungna att köpa en ny madrass till Toves säng, lite nya glas och koppar och så klart kommer man ju därifrån med mer än var man hade räknat med! :P 


När vi kom hem packade jag lite saker medan Christian och Roine spelade Halo 4. Och nu har jag fått lite ordning på det hela med packning osv. och nu kanske det till och med blir en aning lättare att packa det sista! 

Nu sitter jag i sängen och har precis installerat färdigt datorn, försöker att inte tänka på att Christian åker iväg imorgon han ska ju på kurs i Säffle till på torsdag.. Lite "bad timing" kan man ju påstå sådär lagom till när man ska flytta. Men åh andra sidan är det ju inte Christian som bestämmer när han ska på kurs. 
Känns lite tufft att jag ska behöva packa och städa allt helt själv, och dessutom har jag ju Tove jag ska ta hand om samtidigt.. Plus att jag kommer sakna honom otroligt mycket! "/ 


Nu orkar jag faktiskt inte skriva mer.. Har säker 100000 tankar som virvlar runt i huvudet och jag har lite svårt att reda ut dom just nu så då är det nog bäst att försöka sova istället! :) 


Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar