lördag 17 november 2012

Väldigt blandat!


Gårdagen var väldigt blandad, både bra och dålig. 
Jag vaknade av att Tobbe ringde, han undrade om han kunde komma och hämta pirran som vi lånat och om Krisse och Bella fick komma över en stund. Och det var ju självklart att dom fick. 
Så det var bara kliva upp försöka diska lite och plocka undan så att det inte stod lådor överallt i lägenheten. 
Sen kom dom hit och Tove som precis vaknade när dom kommit blev överlycklig när hon hörde Krisses röst i trappan, sen såg hon Bella och blev ännu mer glad! Som förälder blir man ju väldigt nöjd när ens barn blir så glad av att se en kompis! :) Dom må va små, men inte är dom dumma. :P 


Medan Tove och Bella busade runt och åt lite mackor, satt vi och pratade och drack kaffe. Mycket trevligt. 

Sen fick ju Christian tillbaka sitt körkort igår också! Så han var ju glad kan man säga. 
Vi firade hans körkort med att åka till Gnesta för att fika med Krisse, så det blev att träffa Krisse två gånger igår! Alltid lika kul, Krisse är ju bara för underbar <3 

När vi kom hem så var Tove supertrött så hon somnade och sov som en stock. Medan jag och Christian la oss i sängen och myste ner oss för att titta på tv. Och den här gången var det jag som somnade för en gångs skull! Men det var ju så varmt och mysigt att ligga i hans famn.! 

Idag har vi bara ägnat oss åt att packa. Jag skrev en lista igår på vad som behövde göras i helgen så det blir lite lättare att komma ihåg allt!  Men i alla fall så har vi packat ett par kartonger med saker och 3 säckar med sängkläder, dukar, gardiner och dylikt.. Känns ju lite som att man börjar komma någon vart! 
Och att Christian har gjort lika mycket som mig gör det ju 100000 gånger bättre. Jag hoppas verkligen att det håller i sig för det börjar ju faktiskt bli bra mellan oss igen. :) 





Nu till det tråkiga.. 
Igår pratade jag med vårdcentralen och fick en akuttid tills på måndag så att jag kan kolla upp ännu ett problem med min kropp.. (Jag kommer inte skriva ut vad det är för problem eftersom det är lite personligt och bara dom närmsta får veta vad det är jag ska göra.)
Jag fick veta att det troligtvis kommer att sluta med att jag måste opereras och det är ju aldrig kul.. "/ 
Sen har jag mer och mer problem med mina blåmärken "/ 

Men men..



Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar