fredag 26 april 2013

A friend is someone who knows all about you and still loves you.


Idag måste jag faktiskt säga att jag är ganska så glad, men mer om det kommer senare i blogginlägget. 


Igår var jag hemma som vanligt och det var ju ganska så trist men jag passade såklart på att städa en hel del eftersom jag tyckte att det var stökigt. 
Sen är ju min dotter världens sötaste, jag skulle flytta tillbaka stolen som hon ställt vid fönstret då ställer hon sig och ser hopplös ut och säger "Åh nej, oj oj oj" och skakar på huvudet. Haha hon är ju bara för söt! 
Efter att Christian åkt till jobbet "pluggade/tränade" jag lite på kursen som jag går och det gick ju som vanligt bra. Men det är ju lite långtråkigt att göra det hela tiden, så Roine tipsade mig om en film som jag borde se. 
Och lagom till när filmen var redo att ses kom Dp så jag spenderade kvällen med att titta på film och prata med honom. Mycket trevligt.^^ 

Idag var jag på kurs och det var riiiiiktigt kul. Jag fick grymt mycket beröm och fick lära mig en massa nya saker. Och nu ska jag få börja ha intensivkurs eftersom det går så bra för mig, vilket jag tycker är sjukt kul. 
Så imorn ska jag på kurs, på lördag och måndag ska jag både på kurs och på praktik! Riktigt nice att få komma ut hemifrån. 
Men i alla fall.. 
När jag hade kommit hem från kursen, efter en hel del panik på bussresan eftersom Tove hade bränt fingertopparna på spisen så kunde jag äntligen ta det lite lugnt och andas ut. Man känner sig ju så fruktansvärt hjälplös när man inte kan trösta henne eftersom man inte är hemma, men så hör man henne gallskrika och gråta i telefonen. Lillhjärtat<3 
Men efter att jag kommit hem så kom Dp över idag igen för att titta på film och prata precis som igår, och inte långt efter att han hade kommit så somnade madam Tove så sött så. 
Så då var det bara att sitta här och ha det trevligt med en massa prat och en del skratt. Och nu på slutet precis innan Dp skulle åka hem kom även Tobbe och Erik förbi en kortkort stund :P "Dom tog en snabbis hos snabba handen" som dom så fint uttryckte sig.  (snabba handen är ett smeknamn som jag har pga en helt annan anledning än det låter, kort förklaring är att jag slogs väldigt mycket och fort när jag var liten).



Måste ju iaf säga att jag är så sjukt tacksam för att jag har så fina och underbara vänner som jag har! 



“A friend is someone who knows all about you and still loves you.”


Xoxo

2 kommentarer:

  1. Vi har ju inte träffats på ett tag, så jag har inte gratulerat dig för kursen och allt! SÅ GRATTIS! Så glad för din skull, och hoppas att det kommer gå bra där :) kraaam

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nää, Vi måste ta och träffas snart!
      Tack, det känns så grymt kul att jag snart kanske har jobb :D
      Kramar <3

      Radera