fredag 12 april 2013

Dagen, panik och arbetsintervju!!!


Oj oj oj. 
Dagen har varit fruktansvärt jobbig.. 
Igår fick jag veta att man skulle göra matteprov på intervjun alltså ett tidsbegränsat prov. 
Så det var bara läsa på lite om hur man skulle läsa korten osv i Black Jack så nu är jag proffs ;) Haha närå, men nu kan jag räknesätt och allt utantill. 

Men i alla fall.. 

Dagen började med att jag klev upp vid 7.30- tiden som vanligt, sen satte jag mig för att plugga lite så att jag i alla fall skulle ha en chans att veta något om spelet. Och man kan ju säga att tiden gick fort för vips så var klockan alldeles för mycket, så det var bara kasta sig in i duschen och gå för att hämta Tove från dagis. Och såklart skulle hon strula en massa så att det tog ca 1 timme innan vi var hemma. Väl hemma vägrade hon låta mig göra någonting, när jag skulle göra mat till henne slet hon i mig och ville ha all uppmärksamhet osv så tillslut fick Roine komma och "passa" henne en liten stund så att jag kunde få gå in i badrummet och sminka mig och göra mig färdig och såklart var klockan jättemycket sen så mamma kom och skulle hämta mig. 
Då var det bara kasta på sig första bästa plagg man hittade. 

Sen bar det av mot Stockholm för att gå på intervjun, men innan stannade vi till i Södertälje så att vi kunde tanka bilen. En liten bit innan vi skulle upp på essingeleden så blev det kö!! Panik kan man väl säga, men vi hann precis fram så att jag kunde andas i 5-10 minuter innan jag skulle in. 
Inne på mötet gjorde jag mattetestet och det gick ju bra, jag hann svara på alla frågor utom en (man hade 1 minut på sig att svara på typ 10 frågor) Och normalt brukar man alltid svara fel på minst en utav de frågor man får eftersom man är stressad, men jag hade rätt på alla jag svarade på. 
Sen skulle vi prata och det gick nog faktiskt mycket bättre än vad jag trodde, men jag får inte svar förs på måndag om jag får jobbet eller inte. 

Så underbart det är att komma hem till Tove som vart överlycklig för att jag var hemma igen. 
Men hon var så himla trött lill-fisen så nu sover hon. 

Och vilken sekund som helst ska jag också gå och däcka i min säng. 

Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar