onsdag 10 april 2013

Motivation, anställningsintervju och "Förebilder"


Oj idag har det hänt en massa spännande saker.

Först råkade jag somna om och sov till kl. 12.18 och insåg snabbt att jag bara hade 40 minuter kvar innan jag skulle hämta Tove på dagis. Och mitt i min hast för att hinna till hennes dagis ringde Anders mig. Haha blev en aning lugnare av att prata med honom måste jag ju säga. Pratade med honom en stund, riktigt trevligt måste jag ju säga eftersom jag inte hört nått från honom på evigheter. 

När jag hade hämtat Tove på dagis så gick vi till affären och handlade det som som kände nödvändigast. Sen på vägen hem från affären träffade jag på några som bor i vårt område, så stannade och pratade lite med dom. Och så fick jag höra att jag hade blivit smalare vilket kändes riktigt bra så nu har jag fått lite mer motivation till att gå ner ännu mer i vikt. Sen så ska jag testa min dermaroller som jag fick hem för nån dag sen, jag ska bara köpa lite salvor och så innan. Men sen kanske jag slipper mina fula bristningar i huden. 

Väl hemma passade jag på att skura golven och städa lite vilket verkligen behövdes, och mitt i städningen kom Roine över och drack lite kaffe. :) 
Sen eftersom han skulle till affären fick han köpa med sig lite grädde så att jag kunde göra mat. Och som tack så bjöd jag honom på middag. 

Och nu ska jag säga en riktigt riktigt positiv nyhet! 
Det ringde en tjej från ett utav de 100 jobb jag sökt så på fredag ska jag på anställningsintervju!!!! :D 
Även om jag inte får jobbet så är jag glad att jag i alla fall fått en intervju. 





Här kommer två "Förebilder". Får väl ladda upp "Efterbilder"  om några veckor så får vi se om det blir något resultat.





Men men, nu ska jag  nog sova eller nått. 

Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar