fredag 26 april 2013

Skitbra!

Dagen har varit väldigt lång, men den har också varit väldigt väldigt bra. 

Första två timmarna av dagen var jag ju hemma och tränade lite räkning och så, och sen så åkte jag till Solna för att gå på kurs. Väl på kursen hade jag faktiskt riktigt jäkla kul, och som det verkar så får jag börja jobba om ca en vecka så det är ju SKIIIIIITBRA ^^ Jag är så sjukt glad att jag kanske har fått ett jobb! 
Efter kursen var det bara att röra sig hemåt, och ja det tog ju sin "lilla" tid. 

Men när man väl kommit hem så var det helt okej måste jag ju säga.  Det var för en gångs skull både städat, diskat och maten stod färdig på bordet. Så när jag kom hem fick jag bända upp hakan från golvet.  ;) 
Lillfisen har dock feber eftersom hon tog vaccin för lite mer än en vecka sedan, så nu sover hon gott i soffan medan jag sitter och bloggar, Christian sitter i fåtöljen och sover och Dp sitter i andra fåtöljen och tittar på tv :P Heheh. 


Fick bli ett litet kort inlägg för nu ska jag försöka vara lite social. 


Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar