tisdag 23 april 2013

Gråtit, dagen och kurs.

Igår brast det för mig så jag har gråtit och gråtit både igår och idag.. Men nu verkar saker ordna till sig lite i alla fall och det är ju bra. Men men, nu till hur dagen varit.. 

Dagen började med att jag och mamma skulle på kurs vilket vi också var på, och den här gången måste jag ju säga att jag inte tyckte det var särskilt kul att vara på kursen men allt kan ju inte vara roligt. 
Efter kursen släppte mamma av mig vid Trossen, där handlade jag lite innan jag gick till Toves dagis för att hämta henne. 
Efter att jag och Tove kommit hem var det bara laga lite mat till Tove, "snygga" till sig lite och sen göra Tove redo för att åka bil. För sen kom mamma och pappa för att hämta upp oss eftersom dom skulle passa Tove tills Carro kommit från jobbet, och eftersom mamma och pappa skulle till Södertälje så passade dom på att lämna av mig vid tågstationen så att jag slapp åka buss dit. 
Väl i Solna var det ju kurs! :) Riktigt kul var det, och man kunde ju känna sig duktig eftersom man fick beröm. Dock var mina tankar någon helt annanstans än där dom borde varit så det gick bra mycket sämre än det borde. 

Kursen slutade runt 20 så då var det bara fara hem med tåget och bussen. Och nu har jag varit hemma i snart en timme och jag känner bara för att lägga mig och sova på soffan, och vänta på att Christian kommer hem så jag kan gå och sova i sängen med honom. 

Mitt mående just nu är verkligen inte det bästa just nu, men det verkar ju som om det börjar bli lite bättre nu och det är ju skitbra! 


Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar