onsdag 1 maj 2013

Praktik, Jobb, igår och idag!


Oj, det var verkligen ett tag sen jag bloggade men jag har verkligen haft fullt upp. 
Jag var ju på praktik i lördags och det gick verkligen skitbra, jag fick en massa beröm och hade riktigt trevligt faktiskt. Jag praktiserade ju på Torekällberget och personalen som jobbade i kök/bar var jättetrevliga så det var ju riktigt positivt! 
Sen praktiserade jag ju i måndags också, och det gick ännu bättre än första gången, fast då praktiserade jag på en rockbar i Stockholm, och nu på Torsdag ska jag praktisera igen fest jag har inte en aning om vart. 
Sen har jag fredag och lördag uppbokade med jobb. Japp jag sa JOBB, för jag ska jobba mitt första betalda pass på fredag!!! :D  Dock är jag så sjuuuuuuukt nervös, för tänk om det går åt helvete.. Men men. 

Annars så gör jag inte så mycket de dagar jag inte har kurs eller praktik, men på kvällarna brukar Dp komma hit och prata och titta på film med mig och det är alltid lika kul :) 

Igår var det valborg och vi hade grillfest hemma hos oss, jag va lite seg och drack inte alls mycket. Men jag hade kul ändå, jag älskar när man kan umgås med nästan alla kompisar samtidigt. Så kvällen blev riktigt lyckad tycker jag. 

Idag har jag bara städat. Jag har skurat alla golv 3 gånger, dammtorkat, diskat, torkat skåpsluckor osv så nu är det rent här hemma igen. Nu ska jag baka lite medan jag väntar på att Christian ska hämta moppen, och Tove ja hon ligger och sover i sin säng. 
Sen ikväll får vi väl se vad som händer, men jag hoppas att Dp kommer över så att jag slipper sitta själv och muppa mig. 

Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar