fredag 10 maj 2013

En del av min vecka.

Oj, det är verkligen ett bra tag sedan jag bloggade men nu slänger jag in ett inlägg eftersom jag har lite tid över innan jag måste till jobbet.

I måndags och tisdags hände det inte så mycket. jag ritade lite väl mycket deppiga bilder, och på kvällarna tittade jag på film med Dp och det var lika roligt som alltid. Jag skrattade så mycket att jag fick ont i kinderna, så det är ju bra att någon vet hur man kan få mig att skratta mycket. :)

I onsdags hände det inte så mycket på dagen, men på kvällen åkte vi hem till min fru, så att vi kunde ha lite "girltalk"! Underbara Kristin, jag är så otroligt glad att jag har henne i mitt liv hon är verkligen den som kan läsa mig som en öppen bok och förstå exakt hur jag känner.
Men i alla fall.. Efter vi hade haft våran tjejstund och barnen hade varit helt galna tills dom somnade så bjöd vi tillbaka grabbarna. dvs. Pelle, Christian och Erik. Och såklart var dom helt flippade, men kul var det.

Igår hände det faktiskt väldigt mycket. Först städade vi hela lägenheten, och när vi nästan precis var klara med det så dök min fru och Erik upp på "suprisebesök". Kan ju verkligen säga att det räddade mitt humör eftersom jag var lite halvdepp innan. Dom stannade en liten stund och drack kaffe och pratade, så det var riktigt trevligt.
Sen efter dom åkt klippte jag Toves lugg och sen hoppade vi in i duschen eftersom Jocke, Annie och Melwin skulle komma på besök senare.
När dom hade kommit hade vi riktigt roligt, vi grillade, pratade och tittade på film. :) En helmysig kväll måste jag ju säga. Och Melwin börjar bli så himla stor!

Idag har det inte hänt mycket, jag vaknade kl 12 och gick direkt för att hämta Tove på dagis och om några timmar får jag veta var, när och hur jag ska jobba ikväll. :)

För övrigt är jag väldigt förvirrad och deppig just nu och jag kan inte riktigt tänka klart. Men det blir nog bra på ett eller annat sätt.


Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar