fredag 24 maj 2013

uppdatering


Har ju inte bloggat sen i tisdags så det är väl dags att uppdatera bloggen lite tänkte jag. 

De senaste dagarna har varit riktigt jobbiga, varför kan jag skriva i ett blogginlägg senare om några veckor eller så.. 
Det har inte hänt så mycket saker för övrigt, jag har som vanligt bara suttit hemma och varit deprimerad, sen har jag städat och gjort sysslor här hemma och såklart har jag busat med min älskade unge. 
Dock är hon bittrare än bittrast.. Hon har ju varit hemma den här veckan pga ögoninflammation så hon är riktigt trotsig och grinig, men det är väl så det ska vara antar jag. 

Ikväll ska jag jobba på CentralCaféet i Södertälje, jag hoppas på att det ska bli en lugn kväll eftersom jag fortfarande inte är frisk. 

Imorn ska jag på kalas eftersom min systerdotter har fyllt 5 år. :) <3

Och idag fyller min älskade Storebror Fredrik år, så jag skriver ett litet grattis här till honom! (Även om han nog inte läser min blogg)
Grattis Fredrik!!! <3


Hmm, det får räcka så för idag.. 


Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar