söndag 19 maj 2013

Jag ger upp..


De senaste dagarna har varit helt åt helvete och nu ger jag upp, jag orkar inte kämpa mer.. 

Jag lades in på sjukan i torsdags eftersom jag hade väldigt hög feber, ont i huvudet, ont i mage och njurar.. De såg att jag hade höga infektionsvärden, men kunde bara inte hitta vad som var orsaken, så på fredagen skrev jag ut mig själv från sjukhuset trots att jag blev rådd att stanna. När jag åkte hem kände jag mig ändå lite bättre än dagen innan, men det varade inte länge.. För mot kvällen kom huvudvärken 10 gånger så starkt, men jag ignorerade det och somnade istället. 

När jag vaknade upp på lördagen hade jag så ont i huvud och nacke att jag inte kunde röra huvudet, men gjorde jag som läkarna ville!? Nej klart som fan inte, jag åkte inte tillbaka för att ligga inlagd på sjukan.
När kvällen kom kändes det lite lättare, men då kunde jag inte sova istället. Då brast det för mig, gråten kom smygandes och sen kunde jag bara inte sluta.. 
Jag försökte distrahera mig själv genom att städa, men det var ju inte så lätt eftersom jag var tvungen att hålla mig i väggarna för att inte trilla ihop, min kropp orkade bara inte. Men runt kl 6 i morse halvsov jag till kl 9. 

Dagen har varit okej, syrran m familj var här och det var riktigt trevligt. Dock överansträngde jag mig alldeles för mycket så nu har jag ont i njurarna och huvudet igen. Och inte slutar det där, nej jag har tvättstugan till kl 22 så jag tänker springa här fram och tillbaka sen får det bli som det blir. Jag orkar inte sitta på mitt arsle och glo in i väggen medan tankarna kommer upp i huvudet.. 


För övrigt är nästan allt piss! Det är ju tur jag har min underbara brud Kristin som aldrig lämnar min sida. <3 

Jag orkar liksom inte med saker längre, jag önskar att det ska ta slut! Det som gör mig så ledsen och nere ska försvinna. Att allt ska vara som det var, men önskningar är bara fåniga dagdrömmar som aldrig kommer slå in. Det är exakt hur jag känner just nu.. 


"Where are you when I need you? Where did you go? What did I do wrong?"


"They say life is a treasure... The planet is special...  But it's all bullshit"


xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar