torsdag 11 oktober 2012

En allmänt jobbig dag!

Idag har bara varit allmänt jobbig har haft mycket att göra och varken tiden eller orken räcker till.
Jag har i alla fall fått lite gjort, även om jag önskar att jag hade hunnit mer så får jag väll nöja mig eftersom det känns som att mitt huvud ska explodera.
Min bror Roine var över hit idag och drack kaffe och höll mig sällskap och det var riktigt trevligt!

Kan liksom inte skaka av mig känslan av att allt kanske inte borde vara som det är.. Känslan av att någon som betyder väldigt mycket för mig undviker mig, att alla gör misstag men jag lyckas med dom mest rejäla, att det som hänt mig förut alltid kommer att finnas där och på något sätt förstöra i framtiden.
Som sagt dagen har varit ganska jobbig, försöker tänka bort allt dåligt även om det är svårt! Får hoppas på att morgondagen blir bättre :)


Life is what you make it, so make it great!! 

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar