torsdag 11 oktober 2012

Ska inte klaga!

Dagen har inte riktigt blivit som jag hade tänkt mig men jag antar att jag får nöja mig med det som är!
Var in till min psykolog idag, fick prata av mig lite om saker som äter mig inifrån så det var riktigt skönt faktiskt.
Förutom att jag var hos psykologen så har jag hunnit med lite saker idag. Jag har hunnit städa, diska, laga mat, tvätta, hänga och vika tvätt, jag har till och med hunnit titta på nyaste CSI avsnittet, och Carro kom hit och fikade, det är ju aldrig fel! :)
Tove har ju varit väldigt mammig idag så man har ju haft en del att göra, men sånt är väll livet som mamma antar jag ;P Det kan vara lite smått frustrerande men samtidigt helt underbart! Idag skulle hon upp till datorn för att knappa på tangentbordet och se när det kom upp olika färgade tecken på skärmen. :)
Men nu sover damen så det blir lite tid för mig själv över, så snart ska jag gosa ner mig i sängen med en filt, en kopp te, en bra film och tända ljus!

Just nu går mina tankar till en väldigt kär vän som kanske behöver lite stöd här i livet just nu! <3
I will always be here no matter what!!


XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar