tisdag 16 oktober 2012

Underbar dag :)


Idag har varit riktigt bra! 
Jag skulle ha gått på kurs idag men så blev det inte eftersom jag somnade 1 timme innan jag skulle upp, så jag skippade det och sov till kl 11 istället för kl 9, blev allt som allt ca 3 timmars sömn. 
Sen när jag väl vaknat kom Roine över på kaffe och jag passade på att städa och diska lite innan Jag och Tove skulle iväg till vårdcentralen för att möta Annie och Melwin. Väl där passade jag på att ta lite prover för att se vad som är fel på mig, dock inte de prover som borde tas! Efter det gick vi ner till apoteket och bokhandeln för Annie behövde lite saker, sen bar det av till marsipangården där vi satt och pratade och hade riktigt mysigt :)
Tove passade också på att flörta lite med han som jobbar där och hon lyckade nog charma honom en hel del! 

Riktigt smarrigt var det :) 

Underbara Annie och Melwin på cafét <3


När vi fikat färdigt passade vi på att gå förbi Trossen för att handla, där skulle även Jocke hämta upp Annie och Melwin.
Efter att vi handlat bar det av hemåt och vad tror ni, jo lagom tills man är utanför våran dörr så somnar Tove utmattad som hon var efter en sån innehållsrik dag :) 

Sötfröken <3 


Nu har hon vaknat igen, och jag har blivit irriterad för första gången idag dock inte på Tove utan på Christian som kan bete sig som en riktig barnunge till och från.
Han fick sig "en spark i röven" och sen ändrade han inställning ganska fort så nu är att frid och fröjd igen!

Imorgon blir det troligtvis att åka buss ut till Västerljung för att träna lite hemma hos mamma och pappa :)
Tanken är ju att jag ska börja träna nu igen så att jag kan få tillbaka min kropp, för nu har jag motivationen till det.
Sen blir det nog att boka en tid hos läkaren IGEN så att mamma kan följa med mig dit och få dom att fatta att något är fel. Dom påstår ju att det är normalt att man förlorar nästan all synförmåga hux flux, att man får blåmärken över hela kroppen, att man svimmar och tappar ballansen, har ständig huvudvärk och som inte det vore nog har jag börjat skela med ögonen. mitt högra öga hänger inte längre med och börjar "dra sig inåt"  "/
Men det är morgondagens bekymmer! För idag ska jag bara tända lite ljus, titta på serier och njuta av livet som det är :)

Life is what you make it so make it great!!!!

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar