onsdag 10 oktober 2012

Sömnlös som vanligt.

Jaha, antar att jag ska börja blogga igen då, finns ju liksom inte mycket annat att göra när man inte kan sova på nätterna.
För första gången på länge känner jag mig faktiskt "lycklig", eller ja lycklig är jag nog alltid lite men liksom det känns som att saker och ting börjar falla på plats.
Vi har fått kontraktet och skickat tillbaka en påskriven kopia av det till HSB så att vi den 1a December flyttar 9 lägenheter bort och då får vi äntligen en "tomt".
Tove knatar på, finns inga hinder för den damen inte! Och förhoppningsvis får hon börja "dagis" snart. (eller ja, förskola som det heter nuförtiden).
Annars händer det väll inte så mycket här i livet antar jag..
Eller jo jag har fått ta till gamla åtgärden för att minnas saker, nämligen att alltid ha musik i öronen, så nu har jag skaffat mig lite nya både underbara och mindre underbara minnen till olika låtar. :) Och lite smått panik har jag väll alltid också, måste ju fixa och dona innan Toves 1års-kalas och jag måste få tag på skolan innan december vilket är i princip helt omöjligt, men jag ger mig inte! Jag SKA ha en utbildning och jobb på gång inom 2 år har jag bestämt. Börjar ju liksom bli lite väl trist att vara hemma och baka, städa, tvätta, diska, laga mat osv hela tiden, jag vill ju också komma utanför dörren så att jag kan hitta på något kul någon gång då och då i alla fall ;)

XoXo p3pz

2 kommentarer:

  1. Jag måste ju kommentera så du ser att jag läser! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe :) Kul att nån läser i alla fall :D

      Radera