måndag 18 mars 2013

Fan, helvetes jävla skit!!!!!


FAN säger jag bara.... 

Jag blir så fruktansvärt trött på allt ibland! 
Först igår fick Tove 41 graders feber, och la bajsblöjor från helvetet >_< Alltså hon bajsade bara 2 gånger men fy satan vad det luktade.. Idag mår hon bättre och har inte någon feber längre men hon får vara hemma från dagis imorn med så att hon kan vila upp sig. 
Jag försöker skriva cv och personligt brev men det går rent ut sagt åt helvete, cvt och brevet är typ färdigskrivna och självklart har jag skrivit dom jättebra. MEN så kommer vi till att min enda egentliga referens är mina betyg från Norrköping och när jag behöver dom för att kunna scanna in dom i datorn då hittar jag dom inte. Jag har letat överallt och dom är bara borta, och dessvärre kan jag inte söka jobb utan dom.. -.-'' 

Och som jag sagt tidigare i något blogginlägg så har vi inte särskilt mycket pengar att leva för eftersom jag inte har min mammapenning längre.. Och tror ni inte då att bilhelvetet går sönder!? jo självklart ska generatorskiten dö och det var inte ens ett år sedan vi bytte den.. Så när månadslönen kommer då ska vi få lov att betala det också vilket betyder att vi kommer ligga på ca 2000 efter att alla räkningar och sånt är betalt.. Jag hatar verkligen att vi inte kan leva ordentligt, och nått jobb lär det ju inte bli för min del eftersom jag inte kan hitta mina betyg.. 

Och så har vi den där förbannade "pricken över i:et" jag har gått in i en sån där period igen då jag bara inte orkar. Och alla motgångar blir så mycket större än vad dom är.. 

aja skitsamma nu ska jag sitta här på mitt feta arsle och glo på One tree hill och försöka glömma för ikväll att livet är som det är! 


Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar