fredag 29 mars 2013

Haha!


Oj, igår och idag har det faktiskt hänt riktigt mycket. 

Igår åkte jag, Christian och Tove till kungens kurva för att månadshandla. Men innan vi kunde åka dit var vi tvungna att åka hem till mamma och pappa för att byta till deras bil eftersom vi inte har en fungerande generator i vår bil.. >_< 
Sen bar det av till Södertälje till Christians jobb för att han skulle lämna sitt lämpa till sin chef eftersom han ska börja övningsköra buss och efter det åkte vi till mekonomen för att köpa en ny kolbrygga/laddningsregulator till bilen. Och sen bar det av till kungens kurva för att handla mat. 
Där var vi ganska länge måste jag ju säga men det är väll så när man är en hel familj som ska ha olika saker. 
När vi var färdiga där åkte vi och köpte pizza till oss och Roine, sen åkte vi en sväng förbi hemma för att lämna av alla varor och äta lite mat och Roine och jag drack lite vin till maten. Riktigt trevligt måste jag ju säga. 
När vi hade käkat så åkte jag, Christian och Tove till Västerljung för att byta tillbaka till våran bil och medan han fixade över bilbarnstol och grejer till våran bil passade jag på att prata lite med mamma. 


Idag har det också hänt en hel del. 
Dagen började med att jag och Christian storstädade lägenhetean. Jag passade på att torka av skåpsluckor och ovanpå skåpen i köket eftersom dom började bli ofräscha. 
Senare på eftermiddagen kom min älskade syster och hennes familj över hit eftersom Dessan (min ena systerdotter) hade lekt frisör på sig själv så skulle jag jämna till hennes hår lite. Och det blev faktiskt väldigt bra om jag får säga det själv :) 
Sen fikade vi lite och flickorna (Amanda, Dessan och Tove) lekte för fulla muggar. Haha 
Riktiga energiknippen dem där! Det var skrik, skratt och stoj hela tiden. :) 

Och nu sitter jag här och skriver på om hur mina dagar varit.. Men nu ska jag nog gå och sova eftersom jag är så himla trött x) 
Haha.. 


Some days are better than others! 

Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar