torsdag 14 mars 2013

Händelserik dag!

Idag får det bli ett lite halvkort inlägg eftersom jag skriver på mobilen.

Igår hände det inte så mycket mer än det vanliga. Tove gick på dagis, Christian sov och efter det fick vi över till Roine och tittade på film! Sen gick vi hem runt 16.20 för att käka lite innan Christian skulle till jobbet och Tove skulle sova. Kvällen spenderade jag genom att dricka kaffe med Roine, spela lol och så passade jag på att baka två tigerkakor.

Idag har det faktiskt hänt mycket!
Tove har varit på dagis och vi var även på hennes dagis på ett "uppföljningsmöte", och det gick kanon!
Sen åkte vi till arbetsförmedlingen för att skriva in mig som arbetssökande, så nu vore det bra om jag kunde få ett jobb!
När vi kom hem så kom Robban över på kaffe! Riktigt trevligt måste jag säga, det var ju ett tag sen man såg honom sist. Så nu hoppas vi att man får se honom lite oftare :)
Sen när Robban åkt hem, Christian åkt till jobbet och Tove somnat då passade jag på att lata mig framför datorn! Jag tog inte ens rätt på disken som var efter middagen så nu har jag något att göra på morgonen imorn!
Men nu ska jag försöka sova mitt huvud gör ont som satan >.<


Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar