söndag 24 mars 2013

Veckan som varit

Har inte blivit så mycket bloggande den här veckan så jag får väll skriva lite kort om vad som hänt.

I tisdags hände det nog inte så mycket vad jag kommer ihåg och inte i onsdags heller.
I torsdags kom Krisse och Bella över hit. :) Och det är alltid lika trevligt.
Flickorna lekte en hel del, men sen blev Tove trött och fick sova. Jag och Krisse satt i vanlig ordning och drack kaffe och pratade strunt.

I fredags gjorde jag inte ett smack.. Eller jag spelade lite LOL med mina bröder.

Igår hände det faktiskt en hel del.
Först kom Carro, Roine, Jocke, Annie och Melwin över och drack kaffe, eller ja Melwin drack ju förstås inte kaffe :P
Vi pratade och hade riktigt trevligt. Sen fick Melwin sin doppresent som hade blivit försenad eftersom den kom bort i frakten, fast sen glömde dom den här så dom får den nästa gång vi ska träffas.
Sen när alla åkt hem så körde Carro oss till Strängnäs för att vi skulle kolla på en bil. Visst var bilen riktigt fin och så, men vi vet inte hur vi ska göra ännu. Sen åkte vi till Mc donalds och käkade, där delade jag och Tove på en glass och man kan ju lugnt sagt säga att min underbara dotter fick en sockerkick. Men hon höll sig ju vaken hela vägen hem.
Sen när vi väl var hemma fixade jag Christians dator så nu funkar den igen.

Idag har det inte hänt så jättemycket. Jag har städat lite, Tobbe och Bella kom över och hämtade Bellas vagn som Krisse lämnat här i torsdags. Men annat än det har det inte hänt så mycket.


För övrigt så mår jag inte jättebra just nu, jag är i en sån där period då allt bara känns piss. Men jag överlever. Jag har ju sökt lite jobb i hopp om att få något.. Jag vill verkligen få komma ut härifrån, alltså hemifrån.. Det är ju inte så jättekul att bara sitta hemma och glo.

Men men det får vara bra så, nu vet ni på ett ungefär hur min vecka har varit :)


Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar