måndag 4 mars 2013

Måste säga att dagen har varit helt okej faktiskt!
Dagen började med att Roine kom över på en kopp kaffe, sen åkte vi iväg snabbis  för att titta på lite saker.. Jag och Christian hittade en lampa som vi ska köpa och ha i vardagsrummet så att vi kan ta tillbaka vår andra lampa till sovrummet. :)
Sen efter det hände inte så mycket, jag har väll försökt städa lite men det är inte lätt när man har en liten dam som springer och stökar efter mig.
Dock blev det lite fart på mig här på kvällen och jag har inte en aning om vart energin kom ifrån. Jag fick en sån här underbar "lyckokänsla". Så jag och Tove har gjort lite plättar och så har jag förberett Christians middag till imorgon.
Efter middagen var klar och Tove hade ätit då åkte hon ner i badet, men hon ville inte att jag skulle vara med därinne.. Hon sa ajaj mamma, vinkade och sa sen "ejå". Haha min lillaskutt är så söt. :P <3

Tove hjälpte till att röra om lite i smeten medan jag stekte plättarna ;) 



Och när första plättarna var klara och hade svalnat då fick hon ju självklart äta upp dom, vilket Tove nog tyckte var den bästa delen i att laga mat ;P 


Nu ska jag nog titta på skräckfilm, som jag skulle gjort igår men somnade ifrån ;P 
Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar