söndag 3 mars 2013

It's the friends you can call up at 4 a.m. that matter.

Jag är nog sämst på att blogga, men man har ju andra saker att göra här i livet också. :P

Men jag ska i alla fall försöka göra det oftare. :) 

Tove har ju varit så himla sjuk sedan i torsdags, hon har inte haft under 40 graders i temp på hela helgen så vi har både åkt ambulans och bil in till akuten med henne. 
Det tär på en att behöva se sitt älskade lilla barn lida så mycket. Hon har ju dubbelsidig öroninflamation, men nu verkar det vara på bättringsvägen och det är ju positivt! :) 
Ett enormt stort tack till er som hjälpt till och till er som funnits här för oss. Och ett extra stort tack till Tobbes pappa  som körde mig och Tove till nyköpings lassarett i lördags! 
Ni är helt fantastiska, tack för att ni finns!! <3

“It's the friends you can call up at 4 a.m. that matter.” 




Den här veckan jobbar Christian natt, vilket betyder att jag ska sitta hemma själv varje kväll.. Så om någon känner att den inte har något bättre för sig så kan man alltid komma och dricka kaffe med mig ;) 
Ikväll har jag absolut inga planer så ikväll blir det nog troligen att ha ett skräckfilmsmaraton med mig själv. 


Måste bara säga att jag har världens mest underbara, helt fantastisk bästa vän! Krisse gjorde min dag när hon skrev ett inlägg på min facebook. :) <3 Det var verkligen som om hon gav mig ny energi när min var slut.<3 


“A friend is one that knows you as you are, understands where you have been, accepts what you have become, and still, gently allows you to grow.” ― William Shakespeare

Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar